מה מיוחד בקורס השיווק הדיגיטלי הזה?
הקורס הקצר בישראל
מקסימום הכשרה במינימום זמן. מסלול הלימוד נעים בין 3-4 חודשי הכשרה מ-א' ועד ת'.
הכשרה לתקציבים גדולים
הקורס היחידי המתייחס לבניית קמפיינים ואופטימיזציה בתקציבים עד גדולים מאוד (מיליון דולר בחודש ומעלה פר לקוח). המשמעות היא רמה אחרת לגמרי של מקצועיות, עבודה יעילה (גם בתקציבים קטנים), ויכולת להתמודד על משרות בהייטק.
אופטימיזציה פרקטית
ההכשרה מלמדת בניית קמפיינים מקצועית אבל לא נעצרת בזה. לומדים מה עושים ביום שאחרי שהדברים באוויר. איך משתפרים מיום ליום ומחודש לחודש על בסיס החזריות (ROAS) גם בתקציבים קטנים וגם בתקציבים גדולים (שיש ים של דאטה), בעבודה נכונה ויעילה.
תרגול מבחני כניסה להייטק
מי שזה רלוונטי עבורו, במפגשים האחרונים בקורס אנחנו מתרגלים מבחני כניסה של חברות הייטק מהקליבר הכי גדול בעולם. חברות בורסאיות עם יעדים בורסאיים. יתרון גדול כבוגר קורס וכרטיס כניסה למשרות מאתגרות ומעניינות.
לא נדרש נסיון מוקדם
מועמדים עם רצון להצלחה בתחום, ראש על הכתפיים, היגיון בריא וגישה ביומיום למחשב, עושים את הקורס מאפס ומצליחים בענק. לחלוטין לא צריך להיות גיל גייטס.
אידיאלי לכל תחום ומוצר
הקורס מלמד איך עושים שיווק דיגיטלי נכון, לכל תחום או שירות, לכל מוצר, בכל סדר גודל תקציב ולכל מדינה.
לדעת להתחרות בשוק רווי
היום יותר מידי מתמיד שכולם רוצים להתבלט והשוק הופך תחרותי, חשוב ללמוד מיומנויות איך לנצח בשוק רווי תוך כדי הורדת העלויות לקליק.