מחזור קרוב: ראשון ערב 17:00-20:00 יחל ב-3.11, בני ברק

היתרונות המרכזיים של לימודי שיווק דיגיטלי

זמן הכשרה קצר

אחד היתרונות הבולטים של לימודי שיווק דיגיטלי הוא משך ההכשרה הקצר יחסית. בניגוד למקצועות אחרים הדורשים חודשים ארוכים או שנים של לימודים אקדמיים, ניתן לרכוש את הידע והמיומנויות הנדרשים להצליח בשיווק דיגיטלי בתוך מספר חודשים. רוב הקורסים המקיפים בשיווק דיגיטלי נמשכים בין 3 ל-6 חודשים.

פרקטיות כבר בלימודים

כדאי למצוא תוכנית המשלבת לימודים תיאורטיים עם תרגול מעשי בזמן אמת. הכוללת גישה לכלים ופלטפורמות אמיתיים כמו Google Ads, Facebook Ads Manager, Google Tag Manager ועוד. התנסות מעשית בבניית קמפיינים, ניהולם ואופטימיזציה שלהם ובמידת האפשר – אפשרות ליישם את הנלמד על פרויקטים אישיים או עסקים קיימים של הלומדים.

לא נדרש ניסיון קודם

שיווק דיגיטלי הוא תחום נגיש במיוחד למתחילים, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עבור אנשים השוקלים הסבה מקצועית או מחפשים את דרכם המקצועית הראשונה. כל שנדרש הוא גישה סבירה למחשב והתמצאות מינימלית בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם.

הכשרה "מאפס למאה"

לימוד שיווק דיגיטלי נכון מתחיל מהבסיס ביותר, ללא הנחות מוקדמות לגבי ידע קודם – כלומר מושגים בסיסיים ויסודות השיווק הדיגיטלי – מוסברים בצורה פשוטה וברורה, לצד – מעבר הדרגתי לבניית קמפיינים דיגיטלים מקצועית, ולאחר מכן ניתוח הפעילות, הבנת נתונים ושיפור כל התהליך כולו.

לשווק את העסק שלך בעצמך

לא עוד להיות תלוי באחרים או באיכות עבודה של פרילנסרים שלא מכירים את העסק שלך. לימודי שיווק דיגיטלי מספקים את הכלים והידע הנדרשים כדי לשווק את העסק באופן עצמאי, מ-א' ועד ת'. אין עוד צורך לשכור שירותי שיווק חיצוניים או לשלם ריטיינר חודשי לסוכנות. ניהול השיווק של העסק שלך בעצמך מובילה לקמפיינים יעילים יותר עם החזר השקעה גבוה יותר. לשיווק עצמי יש מס' יתרונות מובהקים – התאמת הפעילות השיווקית לחזון והערכים של העסק (נניח לא לדבר בשפה זולה או להביא לחזית "רק מחיר"). שיווק עצמי מאפשר תקשורת טובה יותר מול הלקוחות (הפניות שמתקבלות) ויכולת להגיב אליהם במהירות, תוך שילוב ידע ממקור ראשון אודות המוצר או השירות שאתם משווקים. אולי האלמנט הכי חשוב – היכולת לעקוב אחר הביצועים בסמוך לזמן אמת ולבצע שינויים מיידיים.

גמישות בעבודה

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של קריירה בשיווק דיגיטלי הוא הגמישות שהיא מציעה, המאפשרת איזון טוב יותר בין עבודה לחיים אישיים. במקרים רבים, העבודה נמדדת לפי תוצאות ולא לפי שעות נוכחות. גמישות זו מאפשרת ניהול זמן יעיל טוב לצרכי משפחה, תחביבים ובאופן כללי עבודה בשעות שאתם פרודוקטיביים יותר.

עבודה מכל מקום (ובזמן שלך)

שיווק דיגיטלי הוא תחום אידיאלי לעבודה לעבודה מהבית, משום שרוב המשימות בשיווק דיגיטלי ניתנות לביצוע מרחוק. מאותה סיבה התחום מושלם למעוניינים באורח חיים כנווד דיגיטלי – לעבוד מכל מקום בעולם, תוך כדי טיול או מגורים במדינה אחרת.

פוטנציאל הכנסה גבוה

שיווק דיגיטלי מציע אפשרות להתפרנס בכבוד, עם פוטנציאל לשכר גבוה במיוחד למומחים בתחום. אפשרויות לבונוסים ותמריצים. בחלק מחברות רבות, ישנו מודל לפי בהצלחה בו הצלחה בקמפיינים מתוגמלת בבונוסים. חלק מהחברות מציעות תוכניות חלוקת רווחים ("Rev.-Share") למנהלי שיווק מצליחים. בחברות סטארט-אפ אף מוצעות לעיתים אופציות למניות כחלק מחבילת תגמול.

ביקוש גובר

כמעט כל עסק זקוק לנוכחות דיגיטלית, מה שמגביר את הביקוש למומחי שיווק דיגיטלי. למרות הגידול במספר העוסקים בתחום, יש תמיד מחסור במומחים השולטים בכל הפלטפורמות כולל אלמנט ניתוח הנתונים והאופטמיזציה. יש כאלה המתמחרים רק בפייסבוק, יש כאלה המתמחים רק במודעות אסתטיות. הופעת פלטפורמות וכלים חדשים מייצרת ביקוש למומחים עם ידע עדכני.

אפשרויות תעסוקה מגוונות

שוק העבודה בתחום השיווק הדיגיטלי מציע מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה ומסלולי קריירה, מה שמבטיח אופק תעסוקתי רחב ומעניין. כעצמאי – קיימת האפשרות לעבוד כפרילנסר או להקים סוכנות שיווק דיגיטלי עצמאית. במשרד פרסום ובסוכנויות דיגיטל ניתן להתברג לתפקידים במחלקות הדיגיטל ולנהל לקוחות גדולים ומגוונים. בחברות מוצר פרופר שכולנו מכירים, ניתן לקחת חלק מצוות השיווק הדיגיטלי, לבדוק מגמות והשפעה של פעולות השיווק שנעשים ולנהל ספקים חיצוניים בתחום.

מסלולי קידום

כמעט בכל ארגון יש בו המתחיל מתפקידי ג'וניור, לאחר מכן יש התקדמות לתפקידי איש בצוות הדיגיטל לאחר מכן "סניור" (בכיר) או ראש צוות (Team Leader) ולאחר מכן לתפקידי ניהול (VP Media, VP Marketring וכו').

נגישות