למי מתאים קורס שיווק דיגיטלי?
בחירת קורס מקצועי, ובמיוחד קורס שיווק דיגיטלי, מלווה לא פעם בקושי ובהתלבטות שהם בהחלט מובנים. "איך אדע שזה מתאים לי, האם להשקיע זמן וסבלנות בתחום חדש ולא מוכר, האם זה ישתלם לי?". מעבר לתמורות הרבות של הקורס – כמו לימודים מאפס, ניתוח נתונים ואופטימיזציה, בניית קמפיינים נכונה ועוד, מצאתי כי יש 4 אוכלוסיות עיקריות אידאליות לקורס שיווק דיגיטלי:
1
מתעניינים במקצוע לחיים
אנשים המחפשים "מקצוע לחיים" – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעסקים והמסחר, הלמידה על שיווק דיגיטלי הינה תחום מעניין ומבוקש לכל אדם, בעל גישה לדיגיטל המעוניין להיכנס לתחום מעניין ומתפתח בין אם מכוון לעבוד כעצמאי ובין אם כשכיר בעל אופק מקצועי רחב והיצע משרות רב.
2
מנהלים ובעלי עסקים
בעלי עסקים – אשר רוצים לשפר את השיווק של העסק שלהם, או אשר ניסו לעבוד עם נותני שירות / פרילאנסרים בעבר וניכוו, ורוצים להבין את העולם השיווק הדיגיטלי ממקור ראשון. המומחיות בשיווק דיגיטלי כיום נחשבת לנדרשת כדי להצליח בעולם העסקים – הבנה טובה יותר של הטכניקות והאסטרטגיות המתאימות לעסק שלהם, ושימושים פרקטיים בכלי הדיגיטל ובמדדי ביצוע כדי לשפר את השיווק ולהגדיל את המכירות.
3
משני מקצוע
הסבת מקצוע – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק מהגדרת העולם העסקי, להיות מומחה בשיווק דיגיטלי יכול לסייע לאנשים אשר מיצו את תחום העיסוק הנוכחי שלהם, לצמוח בתחום חדש ופורץ דרך בקריירה שונה, לפתח יכולות ומיומנויות חדשות, ולהיות מסוגלים להתמודד עם עולם העסקים החדש.
4
אנשי פרסום
אנשים "מהתחום" – אנשים שנגעו בתחום או "ליד" התחום ותמיד הרגישו לא מספיק או שהמיומנות שלהם לוקה בחסר. אנשי שיווק מסורתי, מנהלי מוצרים, יועצי עסקים, בונה אתרים או בעלי תפקידים בתחומי המסחר האלקטרוני ועוד.