קורס שיווק דיגיטלי - מחזור קרוב: שישי בוקר 9:00-13:00 יחל ב-19.4

שיווק דיגיטלי - קורסים והכשרות

קורס שיווק דיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי (Digital Marketing Course), בא לתת כלים פרקטיים למענה עבור צרכי שיווק בזירה הוירטואלית – מיתוג, "לידים" (פניות), ומכירות אונליין ("איקומרס" eCo בערוצים כמו אתרים, רשתות חברתיות, אפליקציות תקשורת ועוד, בניגוד לעולם השיווק המסורתי המוכר (והפחות מדיד) – רדיו, טלויזיה, עיתונות. ארגונים קטנים עד חברות ענק עושים שימוש עצום בערוצים דיגיטליים, כמו פעולות לקידום במנועי החיפוש (SEO), תוכן ונוכחות ברשתות חברתיות (פייסבוק – "מטא", אינסטגרם, טיקטוק ועוד) וקמפיינים ממומנים (PPC), לצרכי מיתוג ובכדי להגיע ללקוחות חדשים. קורס שיווק דיגיטלי מעניק ידע בעולם זה ובניהול קמפיינים במרחב הדיגיטלי בפרט, בצורה נכונה, עדכנית, תוך היכרות טכנית מקצועית עם מערכות המדיה, הגשת קראייטיבים נכונים, ומעקב אחר ביצועים.

קורס PPC

קורס PPC (באנגלית PPC Course או Pay Per Click), בא לחבר מנהלי דיגיטל עם כלי הקמפיינים של פלטפורמות הדיגיטל המובילות בעולם – גוגל, פייסבוק (מטא), אינסטגרם, ווטסאפ, טיקטוק, לינקדאין ועוד. "PPC" כולל את סך הפעולות להגשת מודעות במרחב הדיגיטלי לקהל רלוונטי, תוך תפעול נכון של כלי יצירת המודעות, מדידה תקינה של ביצועי הקמפיין, ניתוח נתונים והסקת מסקנות מביצועי האונליין ("אופטימיזציה"). בוגרי קורס PPC יכולים להשתלב בכל צוות דיגיטל הקיים בכל ארגון – החל מחברות ריטייל ועד חברות הייטק בהגדרה. התחום משלב בתוכו יכולות טכניות במערכות גוגל / פייסבוק (מטא) ודומיהם, יכולות קריאייטיביות של כתיבת קופי והמעדת קרייאייטיב נכון ויכולות אנליטייות של ניתוח הפעילות ועמידה ביעדים.

קורס ניהול קמפיינים

ניהול קמפיינים הינו תחום המתייחס לאספקט הדיגיטלי הממומן של חברה, בין אם נעשה בפועל ("Hands On") על ידי מנהל קמפיינים או בין אם נעשה על ידי ספקים חיצוניים / פרילאנסרים ומנוהל על ידי מנהל קמפיינים.

קורס קידום ממומן

קורס PPC (באנגלית PPC Course או Pay Per Click), בא לחבר מנהלי דיגיטל עם כלי הקמפיינים של פלטפורמות הדיגיטל המובילות בעולם – גוגל, פייסבוק (מטא), אינסטגרם, ווטסאפ, טיקטוק, לינקדאין ועוד. "PPC" כולל את סך הפעולות להגשת מודעות במרחב הדיגיטלי לקהל רלוונטי, תוך תפעול נכון של כלי יצירת המודעות, מדידה תקינה של ביצועי הקמפיין, ניתוח נתונים והסקת מסקנות מביצועי האונליין ("אופטימיזציה"). בוגרי קורס PPC יכולים להשתלב בכל צוות דיגיטל הקיים בכל ארגון – החל מחברות ריטייל ועד חברות הייטק בהגדרה. התחום משלב בתוכו יכולות טכניות במערכות גוגל / פייסבוק (מטא) ודומיהם, יכולות קריאייטיביות של כתיבת קופי והמעדת קרייאייטיב נכון ויכולות אנליטייות של ניתוח הפעילות ועמידה ביעדים.

פרטים נוספים? דברו איתי

נגישות