מחזור קרוב: ראשון ערב 17:00-20:00 יחל ב-17.11, בני ברק

קורס שיווק דיגיטלי מקצועי לחרדים

לימודי אסטרטגיה בעולם הדיגיטלי, בניית קמפיינים נכונה, ניתוח נתונים ואופטימיזציה מצויינים >>

4 חודשים

ללא ניסיון

מעשי

השאירו פרטים
וקבלו תכנית לימודים עוד היום!

השאירו פרטים וקבלו תכנית לימודים עוד היום!

"מה שהצלחתי להשיג בקורס הזה":

מה מיוחד בקורס השיווק הדיגיטלי הזה?

הקורס הקצר בישראל

מקסימום הכשרה במינימום זמן. מסלולי הלימוד נעים בין 3-4 חודשי הכשרה מעשית מ-א' ועד ת'.

לא נדרש נסיון מוקדם

מועמדים עם רצון להצלחה בתחום, ראש על הכתפיים, היגיון בריא וגישה ביומיום למחשב, עושים את הקורס מאפס ומצליחים בענק. לא צריך להיות ביל גייטס.

אידיאלי לכל תחום ומוצר

הקורס מלמד איך עושים שיווק דיגיטלי נכון, לכל תחום, לכל מוצר, בכל סדר גודל תקציב ולכל מדינה. אפשר לעבוד מכל מקום ובכל זמן.

פרנסה

נלמד לנהל דיגיטל מתקציב עסק קטן ועד חברה עם תקציב של 7 ספרות בחודש ומעלה (מיליון דולר בחודש פר לקוח) - מתוך כך תוכלו לגזור דמי ניהול ולהתפרנס בכבוד.

לעבוד מכל מקום בכל זמן

מאחר ונלמד לעבוד על מערכות שהן אונליין ולא מצריכות שעות עבודה פורמליות או תקשורת רציפה מול לקוחות, תוכלו לעבוד מכל מקום ובזמן שלכם!

אופטימיזציה פרקטית

אנחנו לומדים בניית קמפיינים מקצועית אבל לא נעצרים בזה. לומדים איך מודדים ומנתחים את הפעילות, ואיך משתפרים מיום ליום ומחודש לחודש על בסיס החזריות (ROAS).

תרגול מבחני כניסה להייטק

במפגשים האחרונים בקורס נתרגל מבחני כניסה של חברות הייטק מהקליבר הכי גדול בעולם - יתרון גדול כבוגר קורס וכרטיס כניסה למשרות מאתגרות ומעניינות.

מתעניינים במחזור לחרדים? דברו איתי

נלמד שיווק דיגיטלי בפלטפורמות הכי מובילות

שיווק דיגיטלי בגוגל

באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – "גוגל אדס" ניתן ליצור מודעות המוצגות המופיעות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. בנוסף ניתן להציג מודעות ברשת המדיה של גוגל, המופיעות באתרים ובאפליקציות של גוגל, כמו YouTube ו-Gmail. מודעות נוספות הינן מודעות מסוג וידאו, המופיעות לפני, במהלך או לאחר סרטונים ב-YouTube. כדי ליצור קמפיינים יעילים בגוגל אדס, חשוב לבצע מחקר מקיף לפני תחילת הפרסום, המסייע לכם לזהות את קהל היעד שלכם, את המילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, ואת התקציב המתאים לקמפיין שלכם.

שיווק דיגיטלי במטא - אינסטגרם ופייסבוק

באמצעות מערכת הפרסום של מטא – פייסבוק, ניתן ליצור מודעות מותאמות אישית שיוצגו בפייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, וברשתות מדיה אחרות של מטא. מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב של ערוצים פרסומיים, בהם מודעות מופיעות בפיד של משתמשי פייסבוק – אינסטגרם, או כאלה המתחילות שיחה ישירות לתוך ווטסאפ. מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב של סוגי קמפיינים, המאפשרים לעסקים להשיג מטרות שונות, כמו קמפיינים ליצירת לידים, הנועדו לגרום למשתמשים להשאיר פרטי קשר, קמפיינים להמרות: הנועדו להביא ביצוע רכישה. חשוב לפעול בצורה מסודרת כשיוצרים קמפיינים במערכת מטא, בכדי להבין מהם הקמפיינים היעילים ומה סתם מבזבז תקציב.

שיווק דיגיטלי בטיקטוק​

טיקטוק היא פלטפורמה המבוססת וידאוים קצרים, כאשר 80% מהמשתמשים בטיקטוק הם מתחת לגיל 30. פרסום בטיקטוק הוא דרך יעילה להגיע לקהל יעד צעיר ומתעניין בחדשנות. היכולות להגיע לקהל יעד בצורה אורגנית בטיקטוק יעילה בזכות יצירת תוכן איכותי ומעניין, לעיתים מושך ופרובוקטיבי, המעודד את המשתמשים להתקשר איתו. פרסום בטיקטוק יכול לעזור להגביר את המודעות למותג, ליצור לידים חדשים ולהגביר מכירות לאורך זמן.

שימוש בבינה מלאכותית Ai

בינה מלאכותית (AI) היא כלי רב עוצמה שיכול לשמש למגוון מטרות, כולל שיווק דיגיטלי. AI יכול לשמש ליצירת תוכן שיווק, אוטומציה של משימות שיווקיות, וניתוח נתונים שיווקיים. אחד השימושים הפופולריים ביותר של AI בשיווק דיגיטלי הוא יצירת תוכן שיווק. כלים כמו צ'אט GPT של OpenAI, קלוד Ai ו-Google Bard המסוגלים לייצר תוכן כתוב באיכות אנושית, כולל מודעות שיווקיות, מאמרים, ועוד. כלים אלו יכולים לעזור לעסקים ליצור תוכן שיווקי יעיל יותר, במהירות וביעילות ומאמרי תוכן.

שיווק דיגיטלי בתוכן ("נייטיב")

שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן (הנקרא גם "נייטיב") מגיש מאמרים כמודעות ממומנות המשולבות באופן טבעי כתוכן ערוך באתרי אינטרנט ייעודיים למאמרים – אקטואליה, חדשות ועוד. פרסום מסוג זה ייעודי למוצרים "מסובכים יותר" ויוצר חוויה חלקה עבור המשתמש, כך שהמודעות לא ייראו פולשניות או מטרידות.

שיווק דיגיטלי בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית, המשתמשים בה הם בדרך כלל מומחי תחום, המעוניינים להשתתף בשיחה מקצועית, ליצור רשת קשרים, ולמצוא הזדמנויות עסקיות. שיווק דיגיטלי בלינקדאין מאפשר להגיע לקהל יעד ספציפי, בהתבסס על קריטריונים כמו תפקיד ספציפי, חברה, תחום פעילות ממוקד, אזור, ועוד, מה שהופך את הרשת למוצלחת במיוחד עבור פרסום מסוג "b2b" (עסק לעסק).

רן לובינסקי

אודות המדריך

נעים מאוד, שמי רן, ב-20 השנים האחרונות עשיתי דרך בחברות דיגיטל, פיננסים, הימורים. יצרתי את קורס השיווק הדיגיטלי הממוקד והמקצועי בישראל.

היה לי חשוב ליצור סילבוס שלא מלמד רק איך בונים קמפיינים, אלא גם מה עושים לפני שרצים להוציא כסף באונליין ומה עושים ביום ובחודשים שאחרי – מיומנויות אופטימיזציה וטיוב פעילות השיווק הדיגיטלית.

כבוגרי הקורס יהיו לכם הכלים להשתלב בתפקידי מפתח בחברות הייטק, לשווק את העסק שלכם או של אחרים בצורה מיטבית ולנהל קמפיינים בארץ ובעולם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

אני מזמין אתכם לפנות ולקבל עוד היום תוכנית לימודים ולהצטרף לקורס!

טעימה מאופטימיזציה, אל תבהלו

מבחן כניסה להייטק מלא

המרות אופליין Offline Conversions

הסקת מסקנות מקישורים מתוייגים - UTM

מתעניינים במחזור לחרדים? דברו איתי

קורס שיווק דיגיטלי - שאלות תשובות

קורס שיווק דיגיטלי מקצועי ונכון, מלמד כיצד ליישם את הכלים והטכניקות הדיגיטליות כדי לקדם מוצר או שירות ובסופו של דבר להגדיל את כמות המכירות באמצעות העולם הדיגיטלי. תכניות הלימוד מתמקדות במגוון נושאים, כולל:

  1. ניהול קמפיינים בגוגל: למידה על כלי הפרסום הפופולרי ביותר ברשת, כולל יצירת מודעות, הגדרת מטרות, ניהול מכירות ומדידת תוצאות.
  2. ניהול קמפיינים בפייסבוק (מטא) ואינסטגרם: לימוד כיצד לייצר מודעות במדיה חברתית, לבנות קמפיינים בצורה נכונה, להשתמש בצורה יעילה בקהלים רלוונטיים ולמדוד את התוצאות.
  3. ניהול קמפיינים בטיקטוק: למידה על כלי השיווק הפופולרי, עם דגש על יצירת תוכן בצורה שתגביר מעורבות לקוחות פוטנציאלים.
  4. אסטרטגיה: למידה על פעולות שעושים לפני שרצים לעשות שיווק או להוציא כסף כלל על מדיה – מחקר תחום ומילות מפתח, מחקר תחומי עניין, אופטימיזציה של תוכן, מבנה נכון של אתר / עמוד נחיתה ועוד.
  5. ניתוח נתונים ומדידת ביצועים: למידה על כלי ניתוח נתונים ומדידת ביצועים כדי להבין כיצד הקמפיינים מבצעים, כמו גם זיהוי מגמות לשיפור ואפשרויות להגדלת הכנסות.

למידה על הכלים והפלטפורמות השונות מאפשרת לצוותי השיווק לבנות קמפיינים ממומנים בצורה חכמה יותר ולהבין את הפעולות הטובות ביותר להגדלת ההכנסות וההצלחה הכללית של הקמפיין.

כישורים אנליטיים: היכולת לנתח נתונים ולהסיק מסקנות מושכלות לגבי ביצועי הקמפיינים, כמו גם להשתמש בכלים כמו גוגל אנליטיקס כדי לעקוב אחר מדדים ולהבין את התנהגות המשתמשים.

יכולת טכנית: הכרת פלטפורמות שיווק דיגיטליות, כלים לניהול קמפיינים, ותוכנות לניתוח נתונים. הבנה טכנית בסיסית של SEO, SEM, ומדיה חברתית היא חשובה גם כן.

יצירתיות: היכולת לחשוב מחוץ לקופסה וליצור תוכן מרתק ומקורי שמושך את תשומת הלב של הקהל.

  • מנהלים ובעלי עסקים:
    בעלי עסקים – אשר רוצים לשפר את השיווק של העסק שלהם, או אשר ניסו לעבוד עם נותני שירות / פרילאנסרים בעבר וניכוו, ורוצים להבין את העולם השיווק הדיגיטלי ממקור ראשון. המומחיות בשיווק דיגיטלי כיום נחשבת לנדרשת כדי להצליח בעולם העסקים – הבנה טובה יותר של הטכניקות והאסטרטגיות המתאימות לעסק שלהם, ושימושים פרקטיים בכלי הדיגיטל ובמדדי ביצוע כדי לשפר את השיווק ולהגדיל את המכירות.

  • מתעניינים במקצוע לחיים או בהשכלה גבוהה:
    אנשים המחפשים "מקצוע לחיים" – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעסקים והמסחר, הלמידה על שיווק דיגיטלי הינה תחום מעניין ומבוקש לכל אדם, בעל גישה לדיגיטל המעוניין להיכנס לתחום מעניין ומתפתח בין אם מכוון לעבוד כעצמאי ובין אם כשכיר בעל אופק מקצועי רחב והיצע משרות רב.

  • אנשי שיווק שרוצים להשתפר:
    אנשים "מהתחום" – אנשים שנגעו בתחום או "ליד" התחום ותמיד הרגישו לא מספיק או שהמיומנות שלהם לוקה בחסר. אנשי שיווק מסורתי, מנהלי מוצרים, יועצי עסקים, בונה אתרים או בעלי תפקידים בתחומי המסחר האלקטרוני ועוד.

  • משני מקצועי:
    הסבת מקצוע – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק מהגדרת העולם העסקי, להיות מומחה בשיווק דיגיטלי יכול לסייע לאנשים אשר מיצו את תחום העיסוק הנוכחי שלהם, לצמוח בתחום חדש ופורץ דרך בקריירה שונה, לפתח יכולות ומיומנויות חדשות, ולהיות מסוגלים להתמודד עם עולם העסקים החדש.
נגישות