מחזור קרוב: ראשון ערב 17:00-20:00 יחל ב-3.11, רמת גן

קורס שיווק דיגיטלי מקצועי לחרדים

לימודי אסטרטגיה, בניית קמפיינים וניתוח נתונים בעולם הדיגיטלי. לעבוד מכל מקום ובכל זמן! השאירו פרטים וקבלו תכנית לימודים עוד היום! »

הבוגרים כבר עובדים

"מה שהצלחתי להשיג בקורס הזה":

מה מיוחד בקורס השיווק הדיגיטלי הזה?

הקורס הקצר בישראל

מקסימום הכשרה במינימום זמן. מסלולי הלימוד נעים בין 3-4 חודשי הכשרה מעשית מ-א' ועד ת'.

לא נדרש נסיון מוקדם

מועמדים עם רצון להצלחה בתחום, ראש על הכתפיים, היגיון בריא וגישה ביומיום למחשב, עושים את הקורס מאפס ומצליחים בענק. לא צריך להיות ביל גייטס.

אידיאלי לכל תחום ומוצר

הקורס מלמד איך עושים שיווק דיגיטלי נכון, לכל תחום, לכל מוצר, בכל סדר גודל תקציב ולכל מדינה. אפשר לעבוד מכל מקום ובכל זמן.

פרנסה

נלמד לנהל דיגיטל מתקציב עסק קטן ועד חברה עם תקציב של 7 ספרות בחודש ומעלה (מיליון דולר בחודש פר לקוח) - מתוך כך תוכלו לגזור דמי ניהול ולהתפרנס בכבוד.

לעבוד מכל מקום בכל זמן

מאחר ונלמד לעבוד על מערכות שהן אונליין ולא מצריכות שעות עבודה פורמליות או תקשורת רציפה מול לקוחות, תוכלו לעבוד מכל מקום ובזמן שלכם!

אופטימיזציה פרקטית

אנחנו לומדים בניית קמפיינים מקצועית אבל לא נעצרים בזה. לומדים איך מודדים ומנתחים את הפעילות, ואיך משתפרים מיום ליום ומחודש לחודש על בסיס החזריות (ROAS).

תרגול מבחני כניסה להייטק

במפגשים האחרונים בקורס נתרגל מבחני כניסה של חברות הייטק מהקליבר הכי גדול בעולם - יתרון גדול כבוגר קורס וכרטיס כניסה למשרות מאתגרות ומעניינות.

הדגשים בקורס השיווק הדיגיטלי הזה

מתעניינים במחזור לחרדים? דברו איתי

לכל ערוץ נלמד 3 מתודות

Method

01

אסטרטגיה

פעולות שעושים לפני שרצים להוציא כסף "באונליין". הכנה של הפעילות הדיגיטלית להרצה. הטמעה נכונה של קודים. יצירה של המרות וקהלים מראש לפעילות, פילוח נכון של קהל ומעגלי החשיפה. דגשים ממה להיזהר ואיך מונעים ממערכות השיווק הדיגיטלי לשתות לנו תקציב.

Method

02

בניה נכונה של קמפיינים

בניית קמפיינים נכונה מראש לפעילות, לקבלת ציון איכות גבוה, המובילה בפועל לתשלום נמוך פר קליק ולשיפור מתמיד בעלויות ההמרה. נלמד לבנות קמפיינים מעולים בגוגל חיפוש, גוגל רשת המדיה, יוטיוב, גוגל שופינג, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, טיקטוק לינקדאין ועוד.

Method

03

אופטימיזציה

טרמינולוגיה ונקודות מפתח "KPIs" בתהליך השיווק הדיגיטלי הן המוכר – לפי המרות, והן המתקדם – לפי החזריות, להבנת הביצועים ולניתוח יעיל. נלמד להסיק מסקנות בכל סדר גודל תקציב, גם בתקציבי עתק של מיליוני דולרים בחודש והרבה דאטה. נלמד לנתח נתונים ביעילות ולשפר את עלויות ההמרה מיום ליום ומחודש לחודש.

נלמד שיווק דיגיטלי בפלטפורמות הכי מובילות

שיווק דיגיטלי בגוגל

באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – "גוגל אדס" ניתן ליצור מודעות המוצגות המופיעות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. בנוסף ניתן להציג מודעות ברשת המדיה של גוגל, המופיעות באתרים ובאפליקציות של גוגל, כמו YouTube ו-Gmail. מודעות נוספות הינן מודעות מסוג וידאו, המופיעות לפני, במהלך או לאחר סרטונים ב-YouTube. כדי ליצור קמפיינים יעילים בגוגל אדס, חשוב לבצע מחקר מקיף לפני תחילת הפרסום, המסייע לכם לזהות את קהל היעד שלכם, את המילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, ואת התקציב המתאים לקמפיין שלכם.

שיווק דיגיטלי במטא - אינסטגרם ופייסבוק

באמצעות מערכת הפרסום של מטא – פייסבוק, ניתן ליצור מודעות מותאמות אישית שיוצגו בפייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, וברשתות מדיה אחרות של מטא. מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב של ערוצים פרסומיים, בהם מודעות מופיעות בפיד של משתמשי פייסבוק – אינסטגרם, או כאלה המתחילות שיחה ישירות לתוך ווטסאפ. מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב של סוגי קמפיינים, המאפשרים לעסקים להשיג מטרות שונות, כמו קמפיינים ליצירת לידים, הנועדו לגרום למשתמשים להשאיר פרטי קשר, קמפיינים להמרות: הנועדו להביא ביצוע רכישה. חשוב לפעול בצורה מסודרת כשיוצרים קמפיינים במערכת מטא, בכדי להבין מהם הקמפיינים היעילים ומה סתם מבזבז תקציב.

שיווק דיגיטלי בטיקטוק​

טיקטוק היא פלטפורמה המבוססת וידאוים קצרים, כאשר 80% מהמשתמשים בטיקטוק הם מתחת לגיל 30. פרסום בטיקטוק הוא דרך יעילה להגיע לקהל יעד צעיר ומתעניין בחדשנות. היכולות להגיע לקהל יעד בצורה אורגנית בטיקטוק יעילה בזכות יצירת תוכן איכותי ומעניין, לעיתים מושך ופרובוקטיבי, המעודד את המשתמשים להתקשר איתו. פרסום בטיקטוק יכול לעזור להגביר את המודעות למותג, ליצור לידים חדשים ולהגביר מכירות לאורך זמן.

שימוש בבינה מלאכותית Ai

בינה מלאכותית (AI) היא כלי רב עוצמה שיכול לשמש למגוון מטרות, כולל שיווק דיגיטלי. AI יכול לשמש ליצירת תוכן שיווק, אוטומציה של משימות שיווקיות, וניתוח נתונים שיווקיים. אחד השימושים הפופולריים ביותר של AI בשיווק דיגיטלי הוא יצירת תוכן שיווק. כלים כמו צ'אט GPT של OpenAI, קלוד Ai ו-Google Bard המסוגלים לייצר תוכן כתוב באיכות אנושית, כולל מודעות שיווקיות, מאמרים, ועוד. כלים אלו יכולים לעזור לעסקים ליצור תוכן שיווקי יעיל יותר, במהירות וביעילות ומאמרי תוכן.

שיווק דיגיטלי בתוכן ("נייטיב")

שיווק דיגיטלי באמצעות תוכן (הנקרא גם "נייטיב") מגיש מאמרים כמודעות ממומנות המשולבות באופן טבעי כתוכן ערוך באתרי אינטרנט ייעודיים למאמרים – אקטואליה, חדשות ועוד. פרסום מסוג זה ייעודי למוצרים "מסובכים יותר" ויוצר חוויה חלקה עבור המשתמש, כך שהמודעות לא ייראו פולשניות או מטרידות.

שיווק דיגיטלי בלינקדאין

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית, המשתמשים בה הם בדרך כלל מומחי תחום, המעוניינים להשתתף בשיחה מקצועית, ליצור רשת קשרים, ולמצוא הזדמנויות עסקיות. שיווק דיגיטלי בלינקדאין מאפשר להגיע לקהל יעד ספציפי, בהתבסס על קריטריונים כמו תפקיד ספציפי, חברה, תחום פעילות ממוקד, אזור, ועוד, מה שהופך את הרשת למוצלחת במיוחד עבור פרסום מסוג "b2b" (עסק לעסק).

טעימה מאופטימיזציה, אל תבהלו

מבחן כניסה להייטק מלא

המרות אופליין Offline Conversions

הסקת מסקנות מקישורים מתוייגים - UTM

אודות המדריך

רן לובינסקי

נעים מאוד, שמי רן, ב-20 השנים האחרונות עשיתי דרך בחברות דיגיטל, פיננסים ועוד. יצרתי את קורס השיווק הדיגיטלי הממוקד והמקצועי בישראל.

היה לי חשוב ליצור סילבוס שלא מלמד רק איך בונים קמפיינים, אלא גם מה עושים לפני שרצים להוציא כסף באונליין ומה עושים ביום ובחודשים שאחרי – מיומנויות אופטימיזציה וטיוב פעילות השיווק הדיגיטלית.

כבוגרי הקורס יהיו לכם הכלים להשתלב בתפקידי מפתח בחברות הייטק, לשווק את העסק שלכם או של אחרים בצורה מיטבית ולנהל קמפיינים בארץ ובעולם ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

אני מזמין אתכם לפנות ולקבל עוד היום תוכנית לימודים ולהצטרף לקורס!

Previous slide
Next slide

מתעניינים במחזור לחרדים? דברו איתי

איך קורס שיווק דיגיטלי לחרדים יכול לשפר עסקים?

היום שיווק דיגיטלי הוא חלק חיוני מכל עסק מצליח. עבודה נכונה בסדר פעולות כרונולוגי נכון תגיע לקהל מדוייק יותר, תגדיל מודעות למוצרים או לשירות, תייצר לידים ועסקאות ותחסוך תקציב. בין אם אתה מתכנן לבצע את הפעולות בעצמך או בין אם לבקר נותני שירות חיצוניים שעובדים איתך, אלא הצעדים:

 

הצעדים בשיווק דיגיטלי

שלב #1 בשיווק דיגיטלי
מחקר
מחקר בהקשר של שיווק דיגיטלי הוא תהליך של איסוף נתונים וניתוחם במטרה להבין את השוק, את קהלי היעד והמתחרים. יש שני סוגים עיקריים של מחקר בשיווק דיגיטלי: מחקר תחום - המתמקד בהבנת השוק, כולל מגמות, הזדמנויות וחסמים. ומחקר מתחרים - המתמקד בהבנת אסטרטגיות השיווק, נקודות החוזק והאופן שבו המתחרים פונים לקהל היעד.
שלב #1 בשיווק דיגיטלי
שלב #2 בשיווק דיגיטלי
יצירת אתר / עמוד נחיתה
הקמת עמוד נחיתה לאחר מחקר מאפשרת להבין את הדרך הטובה ביותר לפנות לקהל היעד. יש ליצור עמוד בהתאם לדגשים ספציפיים בהם מיקוד מטרה ברורה - האם מדובר בעמוד שנועד לאיסוף לידים, מכירה של מוצר או שירות? המטרה תגדיר את התוכן ואת העיצוב של העמוד. מסר ברור - מה העמוד מציע. קריאה לפעולה קצרה ומושכת. עיצוב נקי ומזמין: העיצוב של עמוד הנחיתה צריך להיות נקי ומזמין. כותרת חזקה ומושכת, מילות מפתח רלוונטיות, עיצוב ידידותי ונקי, תמונה ברורה של המוצר ועוד.
שלב #2 בשיווק דיגיטלי
שלב #3 בשיווק דיגיטלי
גוגל טאג מנג'ר
לאחר יצירת אתר או עמוד ניתן להטמיע בו כלי שנקרא גוגל טאג מנג'ר. גוגל טאג מנג'ר (Google Tag Manager או בקיצור – GTM) הוא כלי ניהול תגיות של גוגל המאפשר למשתמשים להטמיע תגיות באתרים ללא צורך בידע טכני. GTM מאפשר למשתמשים ליצור ולנהל תגיות בקלות וביעילות. הכלי מספק ממשק גרפי ידידותי למשתמש, וכן מגוון תבניות תגיות מובנות שניתן להשתמש בהן.
שלב #3 בשיווק דיגיטלי
שלב #4 בשיווק דיגיטלי
הטמעת קודים
כאשר גוגל טאג מנג'ר מחובר לאתר או לעמוד שלנו, נרצה להטמיע מראש לפעילות השיווק הדיגיטלית, את כל הקודים של כל המערכות בהן נרצה לפעול בעתיד ומהם נרצה לקבל מידע - לדוג' קוד גוגל אנליטיקס, קודים של גוגל-אדס, קוד של מטא הכולל את פייסבוק ואינסטגרם, קוד של טיקטוק ועוד.
שלב #4 בשיווק דיגיטלי
שלב #5 בשיווק דיגיטלי
יצירת המרות וקהלים
לאחר שהטמענו את כל הקודים באתר שלנו נרצה ליצור במערכות המרות - כלומר לגרום למערכת להבין מהי הצלחה עבורנו בעולם הדיגיטלי, כך שתדע למקסם ביצועים, ולייצר קהלים - כלומר לבדל לקוחות באמצעות פעולות או התנהגויות שבצעו באתר.
שלב #5 בשיווק דיגיטלי
שלב #6 בשיווק דיגיטלי
פילוח קהל יעד
פילוח קהל יעד הוא תהליך של חלוקת קהל היעד למקטעים רלוונטים לעסק, על סמך מאפיינים כמו דמוגרפיה, תחומי עניין, חיפושים, ביטויים ועוד. פילוח קהל יעד מאפשר מיקוד של הקמפיינים השיווקיים על משתמשים רלוונטיים יותר, תוך ניתוח של הפעילות והבנת הביצועים.
שלב #6 בשיווק דיגיטלי
שלב #7 בשיווק דיגיטלי
מסרים וקריאייטיב
מסרים וקריאייטיב הם יסודות חשובים בכל קמפיין שיווקי דיגיטלי. הם אחראים על העברת המסר של העסק לקהל היעד, ויכולים להשפיע במידה רבה על האפקטיביות של הקמפיין. מסרים וקריאייטיב טובים צריכים להיות: בהירים וקצרים, רלוונטיים לצרכים ולרצונות של קהל היעד ומשכנעים כדי לעודד את הקהל לפעולה.
שלב #7 בשיווק דיגיטלי
שלב #8 בשיווק דיגיטלי
הקמת קמפיינים
בנייה והקמה טכנית של פעילות השיווק הדיגיטלית בהתאם לכל השלבים שקדמו עד כה, בכל מערכות ההגשה בהן נרצה לפעול - גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ועוד. מעבר על כל הגדרות הקמפיינים, יישום נכון של היררכיית המבנה של קמפיין של שיווק דיגיטלי (חשבון - קמפיין - קבוצות - פילוח - מסרים). יש חשיבות רבה לאופן בה קמפיין נבנה. הקמה נכונה תביא ליעילות של הקמפיין ולחסכון בתקציב.
שלב #8 בשיווק דיגיטלי
שלב #9 בשיווק דיגיטלי
רימרקטינג
פנייה מחדש למשתמשים שכבר ביקרו באתר שלהם או ביצעו פעולה כלשהי באתר. רימרקטינג פועל על ידי שימוש ב-cookies כדי לעקוב אחר המשתמשים ברחבי האינטרנט. לאחר שהעסק או האתר צבר מספיק מידע על ההתנהגות של המשתמשים, הוא יכול להשתמש במידע זה כדי ליצור מודעות ממוקדות המציגות למשתמשים תוכן רלוונטי או הצעה חדשה.
שלב #9 בשיווק דיגיטלי
שלב #10 בשיווק דיגיטלי
אופטימיזציה
אופטימיזציה היא אולי הצעד הכי חשוב בתהליך השיווק הדיגיטלי, משום שהוא עושה בשלב ש"אחרי שהדברים באוויר ומוציאים כסף" והוא עוסק בניתוח מדדי הפעילות ושיפור הפעילות פילוח מדוייק יותר, שיפור האלמנטים בקמפיינים, כיבוי מקורות בזבזניים, שיפור הקריאייטיביים ועמוד הנחיתה. אופטימיזציה שנעשית נכון - בכוחה להפוך פעילות דיגיטל או עסק מהפסדי לרווחי.
שלב #10 בשיווק דיגיטלי

מה ייצא לכם משיווק דיגיטלי כמקצוע?

סקרי שכר בשיווק דיגיטלי

0-2 שנות נסיון
0
3-5 שנות נסיון
0
6-8 שנות נסיון
0
10+ שנות נסיון
0

למי מתאים קורס שיווק דיגיטלי?

קורס שיווק דיגיטלי מתאים לכל מי שמעוניין לפתח את היכולות הדיגיטליות שלו בתחום השיווק והפרסום. ניתן להבחין ב-4 קבוצות עיקריות:

1

מתעניינים במקצוע לחיים

אנשים המחפשים "מקצוע לחיים" – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעסקים והמסחר, הלמידה על שיווק דיגיטלי הינה תחום מעניין ומבוקש לכל אדם, בעל גישה לדיגיטל המעוניין להיכנס לתחום מעניין ומתפתח בין אם מכוון לעבוד כעצמאי ובין אם כשכיר בעל אופק מקצועי רחב והיצע משרות רב.

2

מנהלים ובעלי עסקים

בעלי עסקים – אשר רוצים לשפר את השיווק של העסק שלהם, או אשר ניסו לעבוד עם נותני שירות / פרילאנסרים בעבר וניכוו, ורוצים להבין את העולם השיווק הדיגיטלי ממקור ראשון. המומחיות בשיווק דיגיטלי כיום נחשבת לנדרשת כדי להצליח בעולם העסקים – הבנה טובה יותר של הטכניקות והאסטרטגיות המתאימות לעסק שלהם, ושימושים פרקטיים בכלי הדיגיטל ובמדדי ביצוע כדי לשפר את השיווק ולהגדיל את המכירות.

3

משני מקצוע

הסבת מקצוע – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק מהגדרת העולם העסקי, להיות מומחה בשיווק דיגיטלי יכול לסייע לאנשים אשר מיצו את תחום העיסוק הנוכחי שלהם, לצמוח בתחום חדש ופורץ דרך בקריירה שונה, לפתח יכולות ומיומנויות חדשות, ולהיות מסוגלים להתמודד עם עולם העסקים החדש.

4

אנשי פרסום

אנשים "מהתחום" – אנשים שנגעו בתחום או "ליד" התחום ותמיד הרגישו לא מספיק או שהמיומנות שלהם לוקה בחסר. אנשי שיווק מסורתי, מנהלי מוצרים, יועצי עסקים, בונה אתרים או בעלי תפקידים בתחומי המסחר האלקטרוני ועוד.

מתעניינים במחזור לחרדים? דברו איתי

מה זה בכלל שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא תחום רחב הכולל מגוון טכניקות וערוצי שיווק המשתמשים בטכנולוגיות דיגיטליות כדי להגיע לקהלים פוטנציאליים. השיווק הדיגיטלי כולל מגוון רחב של פעילויות, כגון:

קידום ממומן (PPC)

קידום ממומן PPC הוא פרסום באינטרנט המבוסס על תשלום לפי לחיצה (Pay-Per-Click). בשיטת פרסום זו, המפרסם בהגדרה משלם רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה שלו (למרות שלעיתים המפרסם משלם גם על חשיפות ולא רק הקלקות). קידום ממומן PPC הוא אחת הטכניקות היעילות ביותר לשיווק באינטרנט. כאשר חברה או עסק רוצה להתחיל בקידום ממומן PPC, הוא מגדיר את הפילוח הרצוי במערכות הפרסום, מייצר מודעה רלוונטית ומגדיר את המחיר שהוא מוכן לשלם. המודעה תופיע בתוצאות החיפוש עבור מילות מפתח שנקבעו מראש או בפייסבוק אינסטגרם וטיקטוק עבור תחומי עניין רלוונטיים שנבחרו מראש. לקידום ממומן PPC יתרונות משמעותיים בפרסום ושיווק דיגיטלי: יעילות – קידום ממומן PPC הוא דרך יעילה ומיידית להגדיל את החשיפה של העסק שלכם לקהל היעד רלוונטי, מכיוון שאנחנו בוחרים גם את הפילוח, גם את המודעה וגם את התקציב. הכל מדיד – קידום ממומן PPC מאפשר דרך מדידה מדויקת של כל מהלך הקמפיין – חשיפות, הקלקות, המרות, ובכך ניתן לנתח את הביצועים ולשפרם. כלים שאיש קידום אורגני עשוי להסתייע בהם הינם: Google Ads, Facebook Ads, Google Tag Manager.

קידום אורגני (SEO)

קידום אורגני SEO הוא תהליך של שיפור דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש ולא רק. בקידום האורגני של ימינו, העלאת פוסטים וסרטונים ברשת החברתית הינם פעילות אורגנית לכל דבר ומאפשרת הגדלת חשיפה של עסק לקהל היעד שלו. מנועי חיפוש משתמשים במספר גורמים כדי לקבוע את דירוג האתרים בתוצאות החיפוש שלהם, הכוללים: תוכן – התוכן שלכם צריך להיות איכותי, רלוונטי ומעודכן. קישורים – קישורים מאתרים אחרים מעידים על איכות האתר שלכם. היתרונות של קידום אורגני SEO הם: אמינות – מכיוון שהוא מבוסס על דירוגים של מנועי חיפוש. יתרון נוסף הוא לכאורה החזר על ההשקעה (ROI), מכיוון שהוא מייצר טראפיק שוטף שאינו תלוי במודעה ממומנת שבאוויר, אלא בהתאמת התוכן והמסרים למה שקהל היעד מחפש ורוצה למצוא. כלים שאיש קידום אורגני עשוי להסתייע בהם הינם: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs ו- Moz.

שיווק במדיה החברתית (SMM)

שיווק במדיה חברתית פועל על ידי יצירת תוכן רלוונטי ומסקרן עבור קהל היעד שלכם, ובכך, ליצור קשר ישיר עם לקוחות פוטנציאליים ולבנות איתם מערכת יחסים. 

התוכן שלכם יכול לכלול תמונות, סרטונים, טקסט או שילוב של כל אלו, בחשבונות המדיה החברתית שלכם או של העסק. שיווק באמצעות פוסטים הוא סוג שיווק המבוסס על פרסום תוכן רלוונטי ומסקרן בחשבונות המדיה החברתית שלכם. שיווק באמצעות קבוצות או קהילות הוא סוג שיווק המבוסס על הצטרפות לקבוצות רלוונטיות בפלטפורמות המדיה החברתית השונות, ויצירת תוכן רלוונטי עבור חברי הקבוצה.

שיווק תוכן – משפיעניות (Influencer marketing)

שיווק תוכן הוא תהליך של יצירת והפצת תוכן בעל ערך עבור קהל היעד שלכם, במטרה לעורר עניין בעסק שלכם או במוצר שלכם.
שיווק תוכן הוא דרך יעילה להגדיל את המודעות למותג שלכם, לבנות מוניטין אמין, ולהניע לפעולה. 

שיווק תוכן הוא דרך אמינה להגדיל את המודעות למותג שלכם, מכיוון שהוא מבוסס על תוכן איכותי ומועיל.
כלים שמשפיען עשוי להסתייע בהם הינם: TikTok, CapCut, Reels ועוד.

 

קורס שיווק דיגיטלי - שאלות תשובות

קורס שיווק דיגיטלי מקצועי ונכון, מלמד כיצד ליישם את הכלים והטכניקות הדיגיטליות כדי לקדם מוצר או שירות ובסופו של דבר להגדיל את כמות המכירות באמצעות העולם הדיגיטלי. תכניות הלימוד מתמקדות במגוון נושאים, כולל:

  1. ניהול קמפיינים בגוגל: למידה על כלי הפרסום הפופולרי ביותר ברשת, כולל יצירת מודעות, הגדרת מטרות, ניהול מכירות ומדידת תוצאות.

  2. ניהול קמפיינים בפייסבוק (מטא) ואינסטגרם: לימוד כיצד לייצר מודעות במדיה חברתית, לבנות קמפיינים בצורה נכונה, להשתמש בצורה יעילה בקהלים רלוונטיים ולמדוד את התוצאות.

  3. ניהול קמפיינים בטיקטוק: למידה על כלי השיווק הפופולרי, עם דגש על יצירת תוכן בצורה שתגביר מעורבות לקוחות פוטנציאלים.

  4. אסטרטגיה: למידה על פעולות שעושים לפני שרצים לעשות שיווק או להוציא כסף כלל על מדיה – מחקר תחום ומילות מפתח, מחקר תחומי עניין, אופטימיזציה של תוכן, מבנה נכון של אתר / עמוד נחיתה ועוד.

  5. ניתוח נתונים ומדידת ביצועים: למידה על כלי ניתוח נתונים ומדידת ביצועים כדי להבין כיצד הקמפיינים מבצעים, כמו גם זיהוי מגמות לשיפור ואפשרויות להגדלת הכנסות.

למידה על הכלים והפלטפורמות השונות מאפשרת לצוותי השיווק לבנות קמפיינים ממומנים בצורה חכמה יותר ולהבין את הפעולות הטובות ביותר להגדלת ההכנסות וההצלחה הכללית של הקמפיין.

קורס שיווק דיגיטלי מתאים לכל מי שמעוניין לפתח את היכולות הדיגיטליות שלו בתחום השיווק והפרסום. ניתן להבחין ב-4 קבוצות עיקריות:

  1. אנשים המחפשים "מקצוע לחיים" – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעסקים והמסחר, הלמידה על שיווק דיגיטלי הינה תחום מעניין ומבוקש לכל אדם, בעל גישה לדיגיטל המעוניין להיכנס לתחום מעניין ומתפתח בין אם מכוון לעבוד כעצמאי ובין אם כשכיר בעל אופק מקצועי רחב והיצע משרות רב.

  2. בעלי עסקים –  אשר רוצים לשפר את השיווק של העסק שלהם, או אשר ניסו לעבוד עם נותני שירות / פרילאנסרים בעבר וניכוו, ורוצים להבין את העולם השיווק הדיגיטלי ממקור ראשון. המומחיות בשיווק דיגיטלי כיום נחשבת לנדרשת כדי להצליח בעולם העסקים – הבנה טובה יותר של הטכניקות והאסטרטגיות המתאימות לעסק שלהם, ושימושים פרקטיים בכלי הדיגיטל ובמדדי ביצוע כדי לשפר את השיווק ולהגדיל את המכירות.

  3. הסבת מקצוע – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק מהגדרת העולם העסקי, להיות מומחה בשיווק דיגיטלי יכול לסייע לאנשים אשר מיצו את תחום העיסוק הנוכחי שלהם, לצמוח בתחום חדש ופורץ דרך בקריירה שונה, לפתח יכולות ומיומנויות חדשות, ולהיות מסוגלים להתמודד עם עולם העסקים החדש.

  4. אנשים "מהתחום" – אנשים שנגעו בתחום או "ליד" התחום ותמיד הרגישו לא מספיק או שהמיומנות שלהם לוקה בחסר. אנשי שיווק מסורתי, מנהלי מוצרים, יועצי עסקים, בונה אתרים או בעלי תפקידים בתחומי המסחר האלקטרוני ועוד.

  1. קורס שיווק דיגיטלי מתאים לכל מי שמעוניין לפתח את היכולות הדיגיטליות שלו בתחום השיווק והפרסום. ניתן להבחין ב-4 קבוצות עיקריות:

    1. אנשים המחפשים "מקצוע לחיים" – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעסקים והמסחר, הלמידה על שיווק דיגיטלי הינה תחום מעניין ומבוקש לכל אדם, בעל גישה לדיגיטל המעוניין להיכנס לתחום מעניין ומתפתח בין אם מכוון לעבוד כעצמאי ובין אם כשכיר בעל אופק מקצועי רחב והיצע משרות רב.

    2. בעלי עסקים –  אשר רוצים לשפר את השיווק של העסק שלהם, או אשר ניסו לעבוד עם נותני שירות / פרילאנסרים בעבר וניכוו, ורוצים להבין את העולם השיווק הדיגיטלי ממקור ראשון. המומחיות בשיווק דיגיטלי כיום נחשבת לנדרשת כדי להצליח בעולם העסקים – הבנה טובה יותר של הטכניקות והאסטרטגיות המתאימות לעסק שלהם, ושימושים פרקטיים בכלי הדיגיטל ובמדדי ביצוע כדי לשפר את השיווק ולהגדיל את המכירות.

    3. הסבת מקצוע – כיוון שהשיווק הדיגיטלי הפך להיות חלק מהגדרת העולם העסקי, להיות מומחה בשיווק דיגיטלי יכול לסייע לאנשים אשר מיצו את תחום העיסוק הנוכחי שלהם, לצמוח בתחום חדש ופורץ דרך בקריירה שונה, לפתח יכולות ומיומנויות חדשות, ולהיות מסוגלים להתמודד עם עולם העסקים החדש.

    4. אנשים "מהתחום" – אנשים שנגעו בתחום או "ליד" התחום ותמיד הרגישו לא מספיק או שהמיומנות שלהם לוקה בחסר. אנשי שיווק מסורתי, מנהלי מוצרים, יועצי עסקים, בונה אתרים או בעלי תפקידים בתחומי המסחר האלקטרוני ועוד.

נגישות