מה נותן לכם בפועל הידע בהקמה וניהול של קמפיינים פרסומיים ממומנים באינטרנט?

רן לובינסקי. גילוי נאות: הכותב איש PPC.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דפי תוצאות החיפושים בגוגל כוללים כידוע גם מודעות – בראש העמוד ולפעמים גם בחלקו התחתון. גם בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות ניתן לפרסם מודעות, שיכולות להתגלות כמשתלמות במיוחד. בהתאם הקמת קמפיינים פרסומיים ממומנים באינטרנט וניהולם השוטף הם מיומנויות חיוניות מאוד במאה ה-21. מהי הדרך הטובה ביותר לרכוש את היכולות האלה? למי כדאי ללמוד את הנושא? ועל מה חשוב במיוחד להקפיד? תשובות לשאלות אלה ואחרות תמצאו בכתבה זו.

מקצוע מבוקש

התשובה הראשונה לשאלה שבכותרת היא יכולת לעסוק בתחום שהביקוש בו לאנשי מקצוע (וכמובן גם נשות מקצוע) נמצא במגמת עלייה משמעותית. כתוצאה מכך ניתן להתפרנס היטב מניהול קמפיינים פרסומיים ממומנים בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובעוד מקומות, ובנוסף ליהנות מעבודה עם עניין וגם עם אנשים – המפרסמים השונים. יתרון נוסף במקצוע החדש הזה שנוצר בעקבות הנוכחות הרחבה של כולנו במרחב הדיגיטלי הוא חופש בחירה, ובפרט בין עבודה כשכיר לבין הקמת עסק עצמאי – כך שאין פלא שעוד ועוד צעירים וצעירות, וגם מבוגרים שמחשבים מסלול קריירה מחדש, בוחרים ללמוד שיווק דיגיטלי ובפרט את תחום הקידום הממומן.

כלי עוצמתי לבעלי עסקים

ידע לגבי ניהול קמפיינים פרסומיים ממומנים באינטרנט הוא כלי יקר ערך לא רק למי שרוצה קריירה מוצלחת אלא גם לבעלי עסקים.  במציאות של המאה ה-21 אין כמעט עסק שלא מבצע, לפחות בחלק מהזמן, קידום ממומן: מודעות בגוגל, פרסומות ביוטיוב, פוסטים ממומנים ברשתות חברתיות, באנרים באתרי תוכן רלוונטיים ויש עוד אפשרויות. יש כמה סיבות לכך שקמפיין שמוקם על בסיס אסטרטגיה מדויקת ומנוהל באופן מושכל מניב תועלת רבה מאוד ומייצרים ROI גבוה. ראשית, כולנו נמצאים באינטרנט שעות רבות מדי יום ולכן לכל עסק יש סיכוי גבוה לפגוש את קהל היעד שלו ברחבי הרשת. שנית, ניתן להגיע לגולשים רלוונטיים רבים גם בתקציבים נמוכים יחסית. סיבה שלישית היא שכל ממשקי הפרסום – של גוגל, של יוטיוב, של פייסבוק, אינסטגרם וכו' – מספקים נתונים רבים לגבי כל קמפיין. המידע העדכני, המדויק והמפורט מאפשר הגעה לתובנות מועילות ועל בסיס זה ניתן להשביח קמפיינים ולמצות כל שקל שמושקע בהם. בהתאם בעלי עסקים יכולים להפיק תועלת רבה מידע וכלים בנושא ניהול קמפיינים פרסומיים ממומנים. תועלת אפשרית אחת היא להקים ולנהל קמפיינים ממומנים בלי אנשי מקצוע חיצוניים, וכך לחסוך לא מעט כסף. תועלת אפשרית שנייה היא פיקוח טוב יותר על עבודתם של ספקים בתחום ובעצם יכולת לבחור נכון את החברה שתקדם את העסק.

מהו הידע הדרוש להקמת וניהול קמפיינים ממומנים?

קידום ממומן – תחום שמוכר גם בשם PPC (ראשי תיבות של Pay Per Click, מודל התשלום הנפוץ ביותר עבור קמפיינים מסוג זה) – מחייב בקיאות של ממש. הבשורות הטובות הן שלא צריך מסלול לימודים אקדמי ארוך, תובעני ומתיש, אלא בהחלט אפשר "להסתפק" בקורס ממוקד. לימודי PPC איכותיים כוללים היכרות מעמיקה עם ממשקי הפרסום השונים (גוגל אדוורדס וכו'), ידע לגבי עריכת מחקרים רלוונטיים שעליהם יבוסס הקמפיין (למשל אפיון קהל יעד, או מחקר מילות מפתח שמטרתו לזהות את הביטויים שעבורם כדאי לקדם אתר מסוים בהתאם לנפח החיפושים וגם למידת התחרות עליהם), תמחור נכון של מודעות מכל הסוגים והנעה לפעולה (הן באמצעות כותרת, הן דרך טקסטים חדים והן בעזרת אלמנטים ויזואליים). מרכיב חשוב נוסף הוא פיתוח היכולת לקרוא נכון את כל הנתונים שמספקים ממשקי הפרסום ולהסיק מהם את המסקנות הנכונות. מומלץ בחום לבחור קורס של חברה ותיקה בתחום שכבר צברה ניסיון רב גם בהקמת וניהול קמפיינים פרסומיים בפועל וגם בהעברה יעילה של הידע יקר הערך.

שאלות נוספת:

סיימתי קורס שיווק דיגיטלי, האם כעת אני יודע לשווק?

חד משמעית כן. אתה יודע לקדם כל תחום או שירות בכלי המדיה המובילים בעולם, לייצר תנועה רלוונטית לאתר שלך ולהמיר גולשים. פרקטיקה שתוכל לבצע כבר במהלך הלימודים!

מהם אפשרויות התעסוקה העומדות בפניי?

תוכל לקבל אליך לקוחות ולקדם את העסקים שלהם כעצמאי. תוכל לעבוד בשלל משרות דיגיטל במשרדי פרסום ובסוכנויות דיגיטל ואף תוכל להתמודד על משרות ניהול קמפיינים בחברות הייטק מהשורה הראשונה.

האם הקורס פותח בפניי דלתות?

מעבר להכשרה מעולה ומלאת דגש על אופטימיזציה – הניואנס החשוב בשיווק דיגיטלי, הקורס של DUKE Marketing הוא היחידי שבמהלכו מתרגלים מבחני כניסה של חב' הייטק מובילות בעולם, מבחנים שמעטים יודעים לעבוד. יתרון גדול!

רוצים לשמוע עוד ? השאירו פרטים ונחזור בהקדם !

גלילה לראש העמוד