קורס שיווק דיגיטלי - מחזור קרוב: שישי בוקר 9:00-13:00 יחל ב-19.4

הסמכת גוגל – כל מה שצריך לדעת

הסמכת גוגל Google Ads Certified למי זה טוב? איפה עושים את זה? איך מקבלים את ההסמכה והאם זה מועיל בכלל?

הסמכה מלאה של Google Ads Certified כוללת סדרה של 6 מבחנים הכוללים:

  • מבחן בנושא רשת החיפוש של גוגל ("Google Ads Search Certification").
  • מבחן בנושא רשת הדיספליי של גוגל ("Google Ads Display Certification").
  • מבחן בנושא סוגיות מדידה בעולם הדיגיטלי ("Google Ads – Measurement Certification").
  • מבחן בנושא וידאו ופרסום ביוטיוב ("Google Ads Video Certification").
  • מבחן בנושא מודעות שופינג ("Shopping ads Certification").
  • מבחן בנושא קידום אפליקציות ("Google Ads Apps Certification").

הסמכת גוגל – חשוב לדעת:

גוגל מספקים הכנה לכל מבחן בצורה של קורס מקוון ובנוסף – בחינה מקדימה, מעין מבדק למבחן "האמיתי". בסה"כ שיעורי ההכנה עורכים כשעה וחצי והם טובים לחידוד החומר והנחיות גוגל בעולם הדיגיטלי, שנוטות להתעדכן אחת לשנה. בהתאמה, תוקף ההסמכה הוא לשנה אחת בלבד ויש לחזור על ההסמכה כל שנה בציון עובר 80%.

חשוב להבין, ומכאן הסתייגות: גוגל מלמדים בשביל גוגל. גוגל היא חברה סחירה ומטרתה לייצר רווחים. זה שמנהל קמפיינים דיגיטליים מוסמך גוגל, לא הופך אותו לאיש מקצוע טוב יותר בהכרח, אלא פשוט לאחד שעבר מבחנים אמריקאיים בסימון תשובות נכונות שגוגל קבעו, בציון של לפחות 80%.

לדעת לפעול בצורה שמייצרת רווחים / החזר השקעה ללקוח, לעסק או לחברה בינלאומית, דורשת מיומנויות וידע רבים יותר מ"רק לדעת את החוקים", כבודם במקומם מונח.

פעילות שיווק דיגיטלית, בין אם בגוגל או בכלל, היא אקט שטומן בתוכו המון מלכודות ודורש בהגדרה פעולות מקדימות נכונות, כמו הטמעה של קודים, יצירה של המרות וקהלים, פילוח אסטרטגי ועוד.

מה נותנת הסמכת גוגל?

א. קצת פאסון. ב. יש מקומות עבודה שדורשים זאת. יחד עם זאת, מדובר בעיקר בחותמת ידע תיאורטי. חברות שפועלות באופן מעמיק ותחרותי בעולם הדיגיטלי, לא יתנו משקל גדול להסמכה, אלא יבקשו שתעבור מבחן כניסה פנימי שלהם. מבחן כניסה למשרת PPC בחברת הייטק שונה שנות אור ממבחן גוגל. מעבר למקטע שאלות לוגיות, מבחן כזה לרוב מתבסס על מיומנויות פרקטיות של ניתוח נתונים בהיקפי תקציב גדולים והסקת מסקנות.

ההכשרה היחידה שמלמדת פרקטיקה בשיווק דיגיטלי של חברות הייטק, כולל מבחני למשרות PPC בחברות הייטק היא אצלינו. 10% מהפונים לקורס הם בוגרים שכבר סיימו ללמוד במקומות אחרים ואין להם את הידע להתקבל לחברות מהקליבר הזה.

הצעה ידידותית: וודאו שהלימודים שלכם כוללים לימודים אופטימיזציה וניתוח נתונים מעמיקים. פנה וקבל תוכנית לימודים נכונה ומקצועית בלימודיי שיווק דיגיטלי עוד היום.

אמריקאי (סימון תשובה מתוך תשובות מרובות).

אפשר לגשת שוב כעבור יום.

הסמכת גוגל תקיפה לשנה.

הבחינות קיימות בעברית, אנגלית ועוד 20 שפות 🙂

רוצה לשמוע עוד?

נגישות