קורס שיווק דיגיטלי - מחזור קרוב: שישי בוקר 9:00-13:00 יחל ב-19.4

נלמד שיווק דיגיטלי בפלפורמות הכי מובילות:

שיווק דיגיטלי בגוגל

באמצעות מערכת הפרסום של גוגל – "גוגל אדס" ניתן ליצור מודעות המוצגות המופיעות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. בנוסף ניתן להציג מודעות ברשת המדיה של גוגל, המופיעות באתרים ובאפליקציות של גוגל, כמו YouTube ו-Gmail. מודעות נוספות הינן מודעות מסוג וידאו, המופיעות לפני, במהלך או לאחר סרטונים ב-YouTube. כדי ליצור קמפיינים יעילים בגוגל אדס, חשוב לבצע מחקר מקיף לפני תחילת הפרסום, המסייע לכם לזהות את קהל היעד שלכם, את המילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, ואת התקציב המתאים לקמפיין שלכם.

שיווק דיגיטלי במטא - אינסטגרם ופייסבוק

באמצעות מערכת הפרסום של מטא – פייסבוק, ניתן ליצור מודעות מותאמות אישית שיוצגו בפייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, וברשתות מדיה אחרות של מטא. מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב של ערוצים פרסומיים, בהם מודעות מופיעות בפיד של משתמשי פייסבוק – אינסטגרם, או כאלה המתחילות שיחה ישירות לתוך ווטסאפ. מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה מגוון רחב של סוגי קמפיינים, המאפשרים לעסקים להשיג מטרות שונות, כמו קמפיינים ליצירת לידים, הנועדו לגרום למשתמשים להשאיר פרטי קשר, קמפיינים להמרות: הנועדו להביא ביצוע רכישה. חשוב לפעול בצורה מסודרת כשיוצרים קמפיינים במערכת מטא, בכדי להבין מהם הקמפיינים היעילים ומה סתם מבזבז תקציב.

שיווק דיגיטלי בטיקטוק

טיקטוק היא פלטפורמה המבוססת וידאוים קצרים, כאשר 80% מהמשתמשים בטיקטוק הם מתחת לגיל 30. פרסום בטיקטוק הוא דרך יעילה להגיע לקהל יעד צעיר ומתעניין בחדשנות. היכולות להגיע לקהל יעד בצורה אורגנית בטיקטוק יעילה בזכות יצירת תוכן איכותי ומעניין, לעיתים מושך ופרובוקטיבי, המעודד את המשתמשים להתקשר איתו. פרסום בטיקטוק יכול לעזור להגביר את המודעות למותג, ליצור לידים חדשים ולהגביר מכירות לאורך זמן. 

שיווק דיגיטלי בתוכן

פרסום נייטיב (Native Advertising) הוא צורת פרסום המשתלב באופן טבעי בתוך התוכן של אתר או אפליקציה. המודעות מוצגות בדרך כלל בצורת כתבות ומעוצבות כך שייראות כמו תוכן מקורי. פרסום נייטיב באמצעות מערכת הפרסום של טאבולה ואאוטבריין הוא דרך יעילה להגיע לקהל יעד רחב וממוקד. שתי החברות מציעות מגוון רחב של ערוצים פרסומיים, המאפשרים לעסקים להגיע למשתמשים בכל מקום בו הם נמצאים באינטרנט. הערוצים הפופולריים ביותר כוללים אתרי חדשות כגון YNET, TheMarker, CNN ו-BBC, אתרי תוכן כגון ספורט, טכנולוגיה, אופנה ועוד, אפליקציות כגון אפליקציות חדשות, תוכן ועוד.

 

שימוש בבינה מלאכותית Ai

בינה מלאכותית (AI) היא כלי רב עוצמה שיכול לשמש למגוון מטרות, כולל שיווק דיגיטלי. AI יכול לשמש ליצירת תוכן שיווק, אוטומציה של משימות שיווקיות, וניתוח נתונים שיווקיים. אחד השימושים הפופולריים ביותר של AI בשיווק דיגיטלי הוא יצירת תוכן שיווק. כלים כמו צ'אט GPT של OpenAI, קלוד Ai ו-Google Bard המסוגלים לייצר תוכן כתוב באיכות אנושית, כולל מודעות שיווקיות, מאמרים, ועוד. כלים אלו יכולים לעזור לעסקים ליצור תוכן שיווקי יעיל יותר, במהירות וביעילות ומאמרי תוכן.

לכל ערוץ נלמד 3 מתודות

Method

01

אסטרטגיה

פעולות שעושים לפני שרצים להוציא כסף "באונליין". הכנה של הפעילות הדיגיטלית להרצה. הטמעה נכונה של קודים. יצירה של המרות וקהלים מראש לפעילות, פילוח נכון של קהל ומעגלי החשיפה. דגשים ממה להיזהר ואיך מונעים ממערכות השיווק הדיגיטלי לשתות לנו תקציב.

Method

02

בניה נכונה של קמפיינים

בניית קמפיינים נכונה מראש לפעילות, לקבלת ציון איכות גבוה, המובילה בפועל לתשלום נמוך פר קליק ולשיפור מתמיד בעלויות ההמרה. נלמד לבנות קמפיינים מעולים בגוגל חיפוש, גוגל רשת המדיה, יוטיוב, גוגל שופינג, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, טיקטוק לינקדאין ועוד.

Method

03

אופטימיזציה

טרמינולוגיה ונקודות מפתח "KPIs" בתהליך השיווק הדיגיטלי הן המוכר – לפי המרות, והן המתקדם – לפי החזריות, להבנת הביצועים ולניתוח יעיל. נלמד להסיק מסקנות בכל סדר גודל תקציב, גם בתקציבי עתק של מיליוני דולרים בחודש והרבה דאטה. נלמד לנתח נתונים ביעילות ולשפר את עלויות ההמרה מיום ליום ומחודש לחודש.

נגישות